Doświadczenie użytkownika to zarówno satysfakcjonujące i bezbolesne korzystanie z portalu VOD, czytelność instrukcji umieszczonej na nowym na rynku opakowaniu cukierków, jak i ergonomia korzystania z dotykowego ekranu digital signage w banku. 

W każdym z wymienionych przypadków pomagaliśmy naszym Klientom zaprojektować, opisać i wdrożyć rozwiązania, które pozwalały użytkownikom realizować ich misje konsumenckie w najbardziej zoptymalizowany i przyjazny sposób.

REALIZOWANE PRZEZ NAS PROCESY POZWALAJĄ:

  • zaprojektować flow i architekturę informacji stron, aplikacji i interfejsów,
  • opracować logikę systemu i makiety UX poszczególnych ekranów,
  • przygotować specyfikacje funkcjonalne i procesy dla usług cyfrowych.

SKORZYSTAJ Z TYCH USŁUGI, JEŚLI POTRZEBUJESZ:

  • Zaprojektować nową usługę cyfrową
  • Uporządkować architekturę informacji 
  • Zadbać o doświadczenie użytkownika

Możliwe efekty prac

  • Architektura informacji 
  • Makiety i projekty funkcjonalne
  • Klikalne środowisko testowe
  • Specyfikacja funkcjonalna

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • Wedel
  • PKO BP
  • Against Gravity

Makiety i specyfikacje funkcjonalne

Makiety stron internetowych, aplikacji mobilnych, interfejsów urządzeń cyfrowych powstają w oparciu o schemat pożądanej ścieżki użytkownika. Tworzymy zarówno makiety lo-fi (low fidelity – czarno-białe schematy), jak i hi-fi (high fidelity – makiety z wykorzystaniem zdjęć i realnych tekstów).

 

Makiety w wersji low fidelity służą do schematycznego zaprezentowania układu elementów, przewidywanych funkcjonalności i sposobu rozmieszczenia treści w aplikacji.

Makiety w wersji low-fi prezentowane docelowym użytkownikom aplikacji w trakcie testów pozwalają na przetestowanie:

  • czytelności elementów,
  • uzasadnienia rozmieszczenia elementów,
  • rozmiaru i proporcji elementów względem siebie,
  • nawigacji i logiki całej aplikacji,
  • architektury informacji,
  • przydatności i zasadności aplikacji w życiu użytkowników,
  • intuicyjności i płynności poszczególnych funkcjonalności,
  • ogólnego doświadczenia płynącego z używania aplikacji.

 

Makiety z opisem procedur, strukturą nawigacji, katalogiem funkcji i funkcjonalności, charakterystyką modułów, biblioteką interakcji i stylów dostarczamy w specyfikacji funkcjonalnej wraz z plikami dostosowanymi do wymogów produkcji.

Projektowanie makiet i usług cyfrowych odbywa się w iteracyjnym procesie, podczas którego projektowane rozwiązania są wielokrotnie testowane przez użytkowników a także konsultowane z deweloperami i ekspertami. W tym celu tworzymy środowiska testowe z klikalnymi makietami.

Usługi cyfrowe tworzone są w interdyscyplinarnym zespole badaczy i projektantów UX, projektantów grafiki, deweloperów i projektantów usług.

Zobacz realizacje z SERVICE DESIGN

Szybki kontakt cloud - szybki kontakt