WSZYSTKO JEST USŁUGĄ

Service economy, gospodarka oparta na usługach, stała się obowiązującym paradgmatem. Usługi towarzyszą nam w życiu codziennym, wspierają edukację, rozwój zawodowy, realizację podstawowych zadań w miejscu pracy. Towarzyszą nam na zakupach, dostaczają rozrywki i odpowiadają za nasze bezpieczeństwo.

Większość z nas nie kupuje już płyt CD z muzyką ani DVD z filmami – coraz chętniej korzystamy z usług Spotify, Netflixa, AirBNB, WeTransfer a jeśli kupujemy płyty w fizycznej postaci to współczesny proces zakupu zdecydowanie różni się od tego sprzed 10 lat.

Jesteśmy świadkami tego, jak na styku najważniejszych trendów: automatyzacji, miniaturyzacji i sztucznej inteligencji rozwijają się kluczowe trendy takie jak usługi na żądanie (on-demand), omnichannel czy samoobsługa.

MYŚLIMY USŁUGAMI

W s360 badamy i projektujemy procesy: sprzedaży, obsługi konsumenta, konfiguracji oferty, komunikacji wartości itp. – punkt po punkcie styku konsumenta z marką. Nasz proces projektowy uwzględnia cele biznesowe klienta, kontekst i otoczenie rynkowe, perspektywę i potrzeby operatora i użytkownika usługi.

Myślenie usługami to analizowanie ścieżek decyzyjnych konsumenta, przewidywanie zdarzeń, opisywanie algorytmów działania usługi i właściwe komunikowanie wartości.

W naszej pracy posługujemy się metodyką service design thinking, prowadząc projekty w perspektywie double diamond z wykorzystaniem podejścia Human Centered Design, dzięki czemu projektowane przez nas usługi są intuicyjne i ekonomicznie uzasadnione.

Do tej pory zrealizowaliśmy blisko 200 projektów, projektując nowe usługi, optymalizując działanie już istniejących, przygotowując plany usług (service blueprint), opracowując Customer Journey Mapy, brand frameworki, strategie komunikacji, księgi marek, nośniki kierunkowe, bilety i formularze, specyfikacje funkcjonalne UX, makiety i projekty graficzne aplikacji, interfejsów i stron internetowych.

Jesteśmy dumni, że pracowaliśmy przy takich projektach jak panel umawiania wizyt dla lekarzy Medivocer, Kultura Dostępna – usługa publiczna wspierana cyfrowo czy proces sprzedaży kuchni w IKEA.

Szybki kontakt cloud - szybki kontakt