Każdy kontakt z konsumentem, jak zakup w sklepie czy wydarzenie kulturalne, kreuje opinię konsumenta, wpływa na decyzje zakupowe i sposób w jaki będzie o niej mówił innym.

Oferujemy badania użytkowników usług zarówno on-line jak i off-line, przy pomocy sprawdzonych, tradycyjnych metod badawczych jak i innowacyjnych metod design research.

MOŻLIWE EFEKTY PRAC:

  • Raport badawczy z konkretnymi rekomendacjami
  • Mapa podróży użytkownika (customer journey map)
  • Experience map

SKORZYSTAJ Z TYCH USŁUGI, JEŚLI POTRZEBUJESZ:

  • Poznać świat konsumentów oraz zbadać ich potrzeby i motywacje
  • Zbadać satysfakcję w punktach styku konsumenta z marką
  • Przetestować proces korzystania z istniejących usług

NARZĘDZIA I METODY

Ważne są dla nas standardy i wypracowywane przez lata doświadczenia, ale też zdajemy sobie sprawę ze zmieniających się sposobów korzystania z usług i produktów. 

Dlatego korzystamy zarówno z dobrze znanych i sprawdzonych metod badań marketingowych, jak i nowatorskich i innowacyjnych metod design research, zawsze starając się łączyć dane z różnych źródeł (triangulacja metod), co daje nam pewność wyciągniętych wniosków.

Dobór metod zależy od określonego wyzwania i celu badania. Korzystamy m.in. z takich narzędzi jak:

  • Tradycyjne wywiady indywidualne (IDI) lub grupowe (FGI), ankiety
  • Warsztaty badawcze z uczestnikami
  • Badania etnograficzne – obserwacja, service safari itp. 
  • Sortowanie kart, metody projektowe
  • Testy użyteczności
  • Action research – badania w działaniu
  • Mapy podróży użytkownika

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • Against Gravity
  • Orange
  • Medicover

Zobacz realizacje z SERVICE RESEARCH

Szybki kontakt cloud - szybki kontakt