Każdy kontakt z konsumentem, jak zakup w sklepie czy wydarzenie kulturalne, kreuje opinię konsumenta, wpływa na decyzje zakupowe i sposób w jaki będzie o niej mówił innym.
Oferujemy badania użytkowników usług zarówno on-line jak i off-line, przy pomocy sprawdzonych, tradycyjnych metod badawczych jak i innowacyjnych metod design research.
Ważne są dla nas standardy i wypracowywane przez lata doświadczenia, ale też zdajemy sobie sprawę ze zmieniających się sposobów korzystania z usług i produktów.
Dlatego korzystamy zarówno z dobrze znanych i sprawdzonych metod badań marketingowych, jak i nowatorskich i innowacyjnych metod design research, zawsze starając się łączyć dane z różnych źródeł (triangulacja metod), co daje nam pewność wyciągniętych wniosków.
Dobór metod zależy od określonego wyzwania i celu badania. Korzystamy m.in. z takich narzędzi jak:
Badanie publiczności kierowane jest do instytucji oraz organizatorów wydarzeń, którzy chcą uzyskać informacje, zarówno ilościowe jak i jakościowe, dotyczące osób, …
W świecie, w którym wszystko jest usługą, każda interakcja konsumenta z usługą wpływa na jego opinię na jej temat, decyzje …