Systemy identyfikacji wizualnej pozwalają zachować spójność wizualną marek i usług. Zdefiniowane katalogi znaków, ikon, symboli a także kompozycje i sposoby ich aplikowania stanowią niepowtarzalny język marki.
Sposoby aplikowania wizualnego języka marki na nośnikach identyfikacji wizualnej oraz w kanałach promocji wymaga uporządkowania i opisania zasad reprodukcji w księgach zasad i instrukcjach projektowych.
Tworzymy biblioteki ikon, elementy GUI, opisujemy style i przygotowujemy pliki wdrożeniowe CSS dla publikacji mobilnych, stron internetowych oraz innych interfejsów cyfrowych.
W celu zapewnienia spójnego zarządzania logo, znakami firmowymi i wizualnym ekosystemem marki tworzymy dokumenty ilustrujące sposób komunikacji oraz opisujemy zasady …
System identyfikacji wizualnej to zestaw znaków, symboli i atrybutów wizualnych umożliwiających natychmiastową identyfikację marki. Przypisany do marki kod wizualny w postaci …
Graficzny interfejs użytkownika, środowisko graficzne (ang. graphical user interface, GUI) to sposób prezentacji informacji przez usługę cyfrową oraz zestaw zasad …