W celu zapewnienia spójnego zarządzania logo, znakami firmowymi i wizualnym ekosystemem marki:
1. Tworzymy dokumenty ilustrujące sposób komunikacji oraz opisujemy zasady użycia znaku
2. Projektujemy odmiany logo, warianty produktowe oraz nośniki, key visuale i layouty
3. Realizujemy badania marketingowe i testujemy warianty logo

EFEKTY PRACY

  • Rekomendacje wariantu logo najlepiej oddającego charakter marki – na podstawie badań marketingowych
  • Brand Book – księga marki, zbiór nośników, key visuali, przykłady zastosowań
  • Brand Manual – opis konstrukocji logo, prezentacja odmian logo, zasady użycia, niedozwolone przypadku
  • Golden Rules – złote zasady związane z czytelnością kompozycji i architekturą informacji

PRZEBIEG PROCESU

  • Benchmarking i określenie stylu
  • Projektowanie logo i ekosystemu marki
  • Badanie potencjału i percepcji znaku z konsumentami
  • Projektowanie nośników i przykładów użycia
  • Projektowanie key visuali
  • Przygotowanie dokumentów z zasadami

NARZĘDZIA I METODY

Projektowanie:

  • Brand Essence
  • Moodboard



Badanie:

  • Grupy fokusowe – FGI
  • Ankietowe badania ilościowe

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • Narodowe Centrum Kultury
  • AmRest
  • Samsung
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt