Storytelling to zamknięta w jednym dokumencie strategia komunikacji wartości i oferty marki. Storytelling pozwala budować spójną, atrakcyjną i wciągającą opowieść o marce.

Strategia komunikacji prezentowana jest w formie opowieści o marce z wykorzystaniem przygotowanego słownika, języka i tonu wypowiedzi marki. Dzięki temu dokument prezentuje idealny sposób komunikacji marki z konsumentem.

EFEKTY PRACY

Na finalny dokument strategiczny składają się:

  • Główny komunikat marki
  • Consumer Message
  • Historia marki
  • Ton wypowiedzi
  • Słownik marki

PRZEBIEG PROCESU

  • Wypracowanie big idea – warsztaty kreatywne
  • Przygotowanie głównego komunikatu marki Opracowanie dokumentu finalnego: Consumer Message, słownik marki, ton wypowiedzi, historia marki, sposoby komunikacji marki z konsumentem

NARZĘDZIA I METODY

  • Big idea
  • Chmura tagów
  • Słownik marki

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • AmRest
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt