Nazwa usługi to kluczowy atrybut pozwalający na identyfikację, odróżnienie i komunikację marki. Dobrze dobrany slogan, claim lub tagline pozwala przekazać obietnicę marki oraz jej energię.

Projektowanie nazwy marki to proces oparty o analizę językowa kategorii, analizę kontekstu użycia nazwy oraz w oparciu o wypracowane cele marketingowe.

EFEKTY PRACY

Na finalny efekt prac składają się:

  • Analiza językowa kategorii
  • Katalog propozycji z rankingiem
  • Rekomendowana nazwa
  • Slogan / claim

PRZEBIG PROCESU

  • Analiza językowa kategorii
  • Przygotowanie wstępnych założeń strategicznych
  • Projektowanie nazwy – warsztat kreatywny
  • Przygotowanie finalnych koncepcji, analiza i rekomendacje
  • Kreacja claimu

NARZĘDZIA I METODY

  • Metoda eksploracyjna

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • Przyjazne Miasta
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt