Jakie pytania usłyszeliśmy

Jakie problemy i błędy napotykają użytkownicy na ścieżce przedłużania abonamentu na stronie plushbezlimitu.pl? Jak można je poprawić?

W tzw. “procesach zatrzymaniowych” badania i testy UX pozwalają uchwycić momenty zawahania użytkowników i zidentyfikować elementy strony oraz języka, które powodują dyskomfort lub dezorientację. Zastosowanie protokołu głośnego myślenia (think-aloud protocol) pozwala spojrzeć na usługę oczami użytkownika i zrozumieć proces decyzyjny konsumenta.

research Jak pomogliśmy

Przeanalizowaliśmy osiem etapów przedłużania umowy oraz stworzyliśmy raport z katalogiem błędów interfejsu oraz trudności i problemów, które napotkali zrekrutowani użytkownicy. Dodatkowo opracowaliśmy słownik słów i pojęć, pokazując jak konsumenci rozumieją to, co widzą na stronie.

PROWADZIMY WARSZTATY W METODYKACH Co zrobiliśmy

  • Jakościowe badanie UX na urządzeniach desktop i mobile
  • Testy UX z elementami wywiadu indywidualnego (IDI)
  • Protokół głośnego myślenia
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt