Jakie usłyszeliśmy pytanie

Jakie problemy i błędy napotykają użytkownicy na ścieżce zakupu urządzeń na stronie plus.pl?

W analizie konwersji zarówno współczynnik finalizacji transakcji, jak i współczynnik porzucenia ścieżki są jednymi z najważniejszych współczynników, które decydują o sukcesie sprzedaży dóbr i usług w kanałach e-commerce. Usuwanie błędów poznawczych i barier technologicznych na ścieżce zakupu pomaga zoptymalizować konwersję. Testy UX pomagają szybko i trafnie zdiagnozować te błędy i stworzyć odpowiednie rekomendacje projektowe.

research Jak pomogliśmy

Stworzyliśmy raport z katalogiem błędów interfejsu oraz trudności i problemów, które napotkali zrekrutowani użytkownicy.

PROWADZIMY WARSZTATY W METODYKACH Co zrobiliśmy

  • Jakościowe badanie UX
  • Testy UX z elementami wywiadu indywidualnego IDI
  • Badanie na urządzeniach mobilnych i desktopach 
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt