Wierzymy, że do najlepszych rozwiązań dochodzi się w dobrym towarzystwie. Podczas warsztatów, zarówno badawczych, strategicznych i projektowych wielokrotnie weryfikujemy hipotezy i walidujemy koncepty wypracowując skuteczne rozwiązania w postępujących po sobie iteracjach.

ROZWIĄZUJEMY PROBLEMY WARSZTATOWORozwiązujemy problemy warsztatowo

Pracując dla naszych klientów rozwiązujemy konkretne problemy w procesach projektowych. W ciągu ostatnich 6 lat udało nam się:

  • Przygotować modele biznesowe usług cyfrowych (Value Proposition Map)
  • Zweryfikować i zaprojektować makiety kart produktowych do sklepów on-line w procesie UX
  • Stworzyć plan nowych usług: publicznych i cyfrowych
  • Zaprojektować standardy obsługi klienta
  • Stworzyć nazwy dla nowych usług i produktów
  • Przetestować opakowania produktów, wprowadzić technologiczne zmiany i zaprojektować czytelną komunikację

UCZYMYUczymy:

  • Czym jest proces projektowania usług
  • Dlaczego warto stosować perspektywę User Experience
  • Jak zarządzać obsługą klienta - Customer Service
  • Jak wykorzystać badania w projektowaniu usług cyfrowych
  • Jak pracować w metodyce design thinking
  • Jak stworzyć plan usługi (blueprint)
  • Jak mapować doświadczenie użytkownika
  • Jak zarządzać projektami przy projektowaniu usług
  • W jaki sposób budować spójne systemy identyfikacji wizualnej usług

PROWADZIMY WARSZTATY W METODYKACHProwadzimy warsztaty w metodykach:

  • design thinking
  • service design thinking
  • foresight
  • patchwork-design
  • warsztaty symulacyjne
  • brand framework MEcosystem

WARSZTATY OD A DO ZWarsztaty od A do Z:

Zaczynając od Aranżacji przestrzeni, skończywszy na Zabawach i integracji przygotujemy wszystko czego potrzebujesz:

  • strategiczne cele warsztatu i schemat wnioskowania
  • scenariusz warsztatu i instrukcje dla moderatora zgodnie z wybraną metodyką
  • prezentacja, karty i materiały ćwiczeń
  • rezerwację, wyposażenie i aranżację sali
  • rekrutację uczestników i komunikację
  • moderację spotkania i opiekę dla gości, klienta, uczestników
  • rejestrację spotkania, sesję zdjęciową
  • spisanie wniosków, przygotowanie raportów

Zrealizowaliśmy szkolenia i procesy warsztatowe m.in. dla:

  • Ikea
  • Samsung
  • Orange
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt