Brand Framework to metodologia pozwalająca wypracować długoterminową wizję oraz strategię pozycjonowania dla pojedynczej marki lub portfolio marek. Brand Framework jest kluczem do kreowania marek, które rozumieją konsumenta i pasują do jego świata.

Efekty pracy

Brand Framework to zestaw założeń strategicznych, opisów i wytycznych pozwalających uporządkować świat marki. Na finalny dokument strategiczny składają się:

  • Główny komunikat marki
  • Wizja marki
  • Unique Selling Proposition
  • Reasons To Believe
  • Globalne wartości marki
  • Brand Belief
  • Ton wypowiedzi
  • Source of Business
  • Cechy i emocje wyzwalane przez markę

Przebieg procesu

  • Definicja potrzeb organizacji
  • Weryfikacja i kalibracja podejścia konsumercentrycznego w organizacji
  • Analiza danych zastanych na temat marki / ekosystemu marek
  • Uzupełnienie i uporządkowanie informacji o konsumentach
  • Przygotowanie profili konsumenckich i katalogu insightów
  • Warsztaty MEcosystem z pracownikami – wypracowanie zawartości Brand Frameworku
  • Redakcja treści – przygotowanie finalnego dokumentu

Narzędzia i metody

  • Deskresearch – analiza danych zastanych
  • Segmentacja / typologia konsumentów
  • Metodyka MEcosystem – warsztaty z pracownikami

Usługę wykonaliśmy m.in. dla:

  • AmRest
  • Goodyear
  • Siemens
Szybki kontakt cloud - szybki kontakt