Analiza otoczenia rynkowego pozwala poznać i porównać dostępne na rynku rozwiązania i istniejące usługi a także zdefiniować niszę rynkową a także określić tło konkurencyjne, nasycenie rynku, wolumen sprzedaży, nisze rynkowe, pozycjonowanie konkurencji czy bazę potencjalnych klientów.

MOŻLIWE EFEKTY PRAC:

  • Mapa otoczenia rynkowego
  • Typologia i zestawienie podmiotów
  • Katalog i typologia benchmarków
  • Wykaz cech typowych, wyróżników i nisz
  • Charakterystyka kategorii

SKORZYSTAJ Z TYCH USŁUGI, JEŚLI POTRZEBUJESZ:

  • Poznać i zrozumieć trendy i rozwiązania dostępne na rynku
  • Porównać oferty różnych firm i określić niszę rynkową
  • Określić tło konkurencyjne, nasycenie rynku i wolumen sprzedaży

NARZĘDZIA I METODY

  • Desk research
  • Typologia podmiotów
  • Benchmarking

 

Zobacz realizacje z SERVICE RESEARCH

Szybki kontakt cloud - szybki kontakt