s jak service

Projektowanie usług (service design) to podstawa działalności s360. Posługujemy się metodyką projektową service design thinking, opierając się na planie usługi (service blueprint) opisującym działanie usługi w poszczególnych punktach styku (service touchpoints).

Service thinking

360 stopni

Jesteśmy jedynym w Polsce butkiem typu service thinking, który gwarantuje holistyczne podejście do projektowania usług: od diagnozy, przez strategię po marketing, wdrożenie i komunikację wartości.

Przeczytaj więcej o service thinking

3 fazy procesu

Oferujemy wsparcie na wszystkich etapach pracy nad usługą:

  • sprawdzamy działanie istniejących usług
  • badamy satysfakcję użytkowników
  • identyfikujemy potrzeby i punkty bólu
  • analizujemy działanie usług konkurencji
Service thinking

6 sposobów na angażowanie interesariuszy

Wierzymy, że interdyscyplinarne zespoły zaangażowane w procesy strategiczne, koncepcyjne, badawcze, kreatywne i projektowe podczas sesji warsztatowych potrafią wypracować nowatorskie i skuteczne rozwiązania. Dlatego też z chęcią organizujemy:

  • Warsztaty co-creation z użytkownikami usług
  • Rady Konsumenckie i Rady Ekspertów
  • Testy makiet i prototypów stron i aplikacji z użytkownikami
  • Wywiady indywidualne i grupowe na temat potrzeb i zwyczajów konsumentów
  • Sesje safari z dzienniczkami obserwacji
  • Kaskadowe testy prototypów RITE.
Zobacz jak pracujemy warsztatowo

Zero wątpliwości

W naszej pracy stawiamy na prototypowanie i testowanie pomysłów - zanim wdrożymy usługę sprawdzamy czy wszystko działa.

Szybki kontakt cloud - szybki kontakt